От години експертите изследват навиците за пазаруване на т.нар милениали - хората, родени в периода от началото на 80-те години на миналия век до 2000 г. Те имат различни предпочитания в сравнение с поколенията преди тях и съответно различни очаквания към търговците.
Наскоро маркетинг фирмата Morning Consult е провела проучване сред клиенти на възраст между 18 и 29 г., като ги е помолила да оценят над 1000 бранда. На всяка марка в списъка са били дадени оценки от средно 12 000 души.
Оказва се, че в челото на класацията са технологични гиганти като YouTube и Google. Предпочитаните търговски вериги пък са такива, предлагащи стоки на по-ниски цени, пише Business Insider.
Ето и как изглежда топ 25 на любимите марки на младите хора според тази класация:
1. YouTube
2. Google
3. Netflix
4. Amazon
5. Sony
6. Pixar
7. Hershey
8. UPS
9. Dollar Tree
10. Colgate
11. Kellog
12. Nike
13. Warner Bros Entertainment
14. Microsoft
15. Home Depot
16. Target
17. Samsung Electronics
18. Pillsbury
19. Tostitos
20. FedEx
21. Dove
22. Visa
23. LEGO
24. Subway
25. Walt Disney
Коментари