Компанията Google е на първо място в тазгодишната класация за най-скъпите марки в света на BrandZ. Оценката ѝ в долари за миналата година възлиза на над 302 млрд. долара долара - увеличение от 23% в сравнение с миналата година.
На второ място се нарежда друг технологичен гигант - Apple, чиято оценка е малко над 300 млрд. долара. Трети пък е лидерът в онлайн търговията Amazon с 207 млрд. долара.
Както вече ви съобщихме, за първи път в топ 10 попадат и две китайски компании, а именно - Tencent (на пето място) и Alibaba (на девето).
Според данните търговската стойност в телекомуникационното дружество Tencent възлиза на 179 млрд. долара, което е с 65% повече спрямо миналата година. В същото време нематериалните активи на азиатския водач в е-търговия Alibaba се оценяват на 113,4 млрд. долара, като надвишават с 92% показателя от предишния отчетен период.
Ето и как изглежда челната десетка на най-скъпите марки в света:
1. Google
2. Apple
3. Amazon
4. Microsoft
5. Tencent
6. Facebook
7. Visa
8. McDonald's
9. Alibaba Group
10. AT&T
Коментари