Макар Facebook да продължава да трупа печалби, популярността ѝ вече не е чак толкова голяма, особено сред определени възрастови групи. Проучване на центъра за изследвания Пю сочи, че приложението на социалната мрежа е чак четвърти по използване сред американските младежи.
На първо място се нарежда приложението на сайта за споделяне на видеа YouTube. Следва го мрежата за снимки и видеа Instagram, както и приложението за комуникация Snapchat. Чак след това е Facebook.
От проучването става ясно, че младежите имат сравнително неутрално мнение за въздействието на социалните мрежи над тях, пише БГНЕС. 45% от запитаните отговарят, че социалните мрежи нямат влияние над тях и техните връстници, 31% смятат, че социалните мрежи имат положително влияние, а 24% смятат, че социалните мрежи влияят зле.
Близо 95% от тийнейджърите в САЩ имат достъп до интернет чрез техните телефони, а само 88% отговарят, че това се случва и чрез домашния компютър. И тъй като достъпът до интернет от телефона е много лесен се оказва, че 45% от американските младежи са почти непрекъснато в интернет, за разлика от преди 4 години, когато броят на децата стоящи почти непрекъснато в интернет е бил почти два пъти по-малък – 24%.
Коментари