По 1,8 милиарда регистрирани потребители гледат видео всеки месец в платформата YouTube, обяви главният изпълнителен директор на видеопортала Сюзън Войсички, цитирана от The Verge и TechNews.
Тази цифра не включва хората, които гледат, без да имат акаунт. Войсички оповести данните по време на презентация пред рекламодатели, заедно с някои от най-забележителните успехи на годината. Сред тях е рекордното гледане на живо на Бионсе с 41 милиона зрители по време на Coachella и видеото Despacito, което е прескочило 5 милиарда гледания.
Войсички използва събитието, за да маркира част от проблемите, с които се сблъсква YouTube, включително въпросите за неподходящото видео-съдържание и някои конспиративни теории.
„Това е ефектът на отворената платформа: тя обединява света по начини, които просто не са били възможни по-рано. Но ние също така видяхме и, че с отвореността идват предизвикателства, тъй като някои се опитват да се възползват от нашите услуги“, каза Войсички. „За мен и за всички в YouTube е изключително важно да се развиваме отговорно“.
Войсички спомена още за предстоящи промени във видеопортала като опцията „YouTube Kids“ за деца – с видеоклипове, подбирани от хора, както и проект за наемане на 10 000 модератори.
Коментари