Гледката на човек, забил нос в телефона си, вече е честа не само сред тийнейджърите или в заведенията, а и на работното място. Много служители предизвикват гнева на началниците си, като постоянно пишат съобщения или използват различни приложения за комуникация като Messenger или WhatsApp. За да избегнете мъмренето по темата от страна на шефа, следвайте тези правила за писане на SMS-и на работа, представени от The Entrepreneur.
1. Не се разпростирайте
Съобщенията неслучайно се наричат "кратки". Прибягвайте до тях само когато се налага и пишете само по същество.
2. Използвайте и други методи на комуникация
Съобщенията са полезни, когато ви трябва бърз отговор. Но ако ви се налага да изпратите и получите няколко, преди да разберете каквото ви трябва, по-добре направо се обадете по телефона.
3. Правете си почивки
Не само от съобщенията, а от телефона като цяло. Скорошно проучване показа, че американците проверяват нещо на телефона си средно по 46 пъти на ден. Ако и вие се приближавате до този брой, опитайте се да се ограничите.
4. Внимавайте с правописа
Ако пращате съобщения по работа, пишете правилно и не използвайте емотикони или популярни съкращения от рода на "LOL".
Коментари