Приятелствата в офиса са сложни особено ако вие сте шефът. Важно е да поддържате добри отношения със служителите и те да се чувстват комфортно около вас. Но в същото време има една граница, която не бива да се прекрачва, ако не искате хората да загубят респект и да се опитват да използват близостта ви. Как да се поддържа балансът съветва Inc.com.
Ако искате да се сближите с подчинените си:
- ги питайте по-често за мненията им;
-
3 разлики в подхода на мъжете и жените към работата
Повечето качества на даден човек са специфични за него и не ...
виж още
- оставайте врата си винаги отворена за тях (матефорично казано - нека знаят, че могат да се обърнат към вас за проблемите си);
- показвайте, че им имате доверие;
- изразявайте благодарност, оценявайте усилията им;
-
Никога не давайте тези 8 неща на работодател, преди да ви е наел
Търсенето на работа може да е дълъг и изтощителен процес. Затова и някои хора, които от много време ...
виж още
- бъдете позитивни. Хората са привлечени от енергичните и оптимистични личности.
Ако искате да поставите по-ясна граница в отношенията ви:
- направете по-стриктен график на времето в офиса;
- учтиво отказвайте покани за събирания в извънработно време, когато те станат прекалено чести;
- конкретизирайте ролите, които всеки има на работното място, и подчертайте, че те не трябва да се размиват;
- правете забележка на служителите, когато разговорите им с вас станат прекалено лични или неуместни.
Коментари