Внимавайте какво говорите на работа, то може да се обърне срещу вас. Определени теми трябва да останат само за свободното време, пише Entrepreneur.
Ново проучване сред американски служители показва кои са нещата, смятани за най-неподходящи за обсъждане в офиса. Табу номер 1 е сексуалният живот - според 71% от хората за него не бива да се разказва на работното място.
Ето как са подредени и останалите теми от най-неуместната към най-безобидната:
-
7 грешки, които амбициозните хора никога не допускат два пъти
Успехът не се случва от само себе си. Той е дълъг и често тр...
виж още
1. Сексуалният живот
2. Употреба на наркотици или забранени вещества
3. Клюки за колега
-
Напускате работа. Колко откровени трябва да сте в последния си ден?
Намерили сте по-добра възможност за кариерно развитие и напускате работата си. Браво на вас, но пред...
виж още
4. Размер на заплатата/доходите
5. Сексуална ориентация
6. Раса/етнос
7. Религия
8. Политика
9. Проблеми във връзката
10. Проблеми със семейството
11. Здравословни проблеми
Разбира, всичко зависи и от сферата, в която работите. Във финансите например правила са най-строги, докато в други среди обсъждането на тези теми не се възприема като неправилно.
Коментари