От ранна възраст ни учат да сме любезни с другите и да се отнасяме с тях така, както искаме те да се отнасят с нас. Когато пораснем, част от това се трансформира в поведението ни на работното място. Възможно ли е обаче да бъдеш прекалено мил и добър на работа?
Всъщност да. И това дори може да навреди на кариерата ти, пише Business Insider. Ето как:
1. Понякога твърде милите хора изглеждат леко скучни в очите на останалите. Показвайте характера си от време на време.
-
Завършвайте имейлите си с тези 4 думи и винаги ще получавате отговор
На всички ни се е случвало - изпращаме важен служебен имейл,...
виж още
2. Много добрите хора се затрудняват да казват "не" и в резултат често биват използвани и карани да поемат задължения, които не са техни или които не искат да изпълняват.
3. Шефовете пренебрегват хората, които са склонни бързо-бързо да се съгласят с всяка тяхна дума. Тези служители рядко получават повишения, защото за по-високата позиция се изисква и повече хъс, а понякога и малко агресивност.
4. Може да се появят съмнения за скрити мотиви. Никой не е весел, позитивен и добър през цялото време. И когато някой постоянно се стреми да бъде такъв, изглежда малко неестествено.
-
2 неща, които да си повтаряте, за да сте по-уверени
Доброто самочувствие е най-важната предпоставка за успеха. За съжаление то липсва на много хора. На...
виж още
5. Твърде милите хора трудно печелят професионалното уважение на останалите, защото с времето любезността им става единственото, което се забелязва в тях.
Нека да е ясно - никой не казва, че трябва да се държиш зле с колегите, просто не оставяй другите да те тъпчат и отстоявай позициите си.
Коментари