Някои служители са по-добри от други, но замисляли ли сте се, че точно вие може да се окажете проблемни? Това невинаги означава, че сте мързеливи или се проваляте в работата. Може би просто не се вписвате в офисната култура, нямате изградени подходящи навици или пък сте демотивирани.
Ако сами чувствате, че не се справяте добре, трябва да анализирате поведението си и да предприемете стъпки за промяната му. Според Business Insider има 9 неща, които са най-характерни за проблемните служители. Замислете се дали важат и за вас.
1. Проблемните служители винаги закъсняват. Не само сутрин за работа, а и за срещи и със сроковете за изпълнение на задачи.
-
31 трудни въпроса, които никога не си задавате, а трябва
Започваме всяка нова година с надежда за промяна към по-добр...
виж още
2. Намират си хиляди извинения и оправдания, вместо да поемат отговорност за действията си.
3. Вършат само санитарния минимум работа. Ако ги помолят да свършат и най-дребното нещо извън преките им задължения, започват да се цупят.
4. Проблемните служители обожават да клюкарстват и да създават интриги.
-
6 начина да спечелите симпатиите на колегите си
Не е задължително да сте близки приятели с всички в офиса, но е полезно - за самите вас и за цялостн...
виж още
5. Убедени са, че са по-умни от всички останали. Държат се арогантно и често критикуват колегите си без причина.
6. Не вярват в мисията и целите на компанията. Не се стараят да допринесат за осъществяването им.
7. Те са значително по-непродуктивни от колегите си. И дори не се притесняват от факта, че това се забелязва от всички.
8. Проблемните служители винаги се опитват да се измъкнат. От ангажименти, задачи, от работа като цяло.
9. Не се разбират с никого в компанията и не умеят да работят добре в екип.
Коментари