На никой шеф не му се иска да признае, че служителите му напускат заради него, но в много случаи това е точно така. Ако самият вие сте началник, е добре да се запознаете с най-честите грешки на високо ниво, които карат ценни кадри да се замислят за смяна на работата. Ето кои са те според Inc.com.
1. Липса на поощряване.
Изследвания в САЩ са показали, че 40% от мениджърите никога не хвалят служителите си за добре свършена работа. Това е сериозен проблем, защото същото проучване установява, че готовността на мениджърите да дават позитивна обратна връзка е един от водещите фактори, които определят дали служителите им ще ги възприемат като ефективни и искрени комуникатори.
-
2 неща, които да си повтаряте, за да сте по-уверени
Доброто самочувствие е най-важната предпоставка за успеха. З...
виж още
Доказано е, че позитивното отношение на началниците подобрява значително продуктивността на техните служители и крайните резултати за компанията.
2. Приписване на заслугите на подчинени.
Несправедливо и неприемливо е един шеф да се окичи с почестите за успехи, постигнати от неговите служители. Това със сигурност е нещо, което би отблъснало и най-лоялния професионалист.
-
4 начина да работите успешно със съпруга/съпругата си
Да работиш на едно място с партньора си в живота може да бъде предизвикателство. Границите между лич...
виж още
3. Незачитане на баланса между работата и личния живот.
Голяма част от мениджърите все още диктуват и контролират времето, което хората отделят за своите професионални задължения. В резултат на това личният и семейният живот на хората страда в името на работата, а това ги кара да потърсят по-благоприятна среда.
Коментари