66 млн. чужденци видяха красотата на България


66 млн. чужденци видяха красотата на България
Снимка:

501

Приключи най-мащабната рекламна кампания на българския туризъм в Германия, Великобритания и Русия, която обхвана аудитория от 66 млн. души.

Това каза заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на заключителната пресконференция за реализацията на проекта, съфинансиран от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет.

Рекламната кампания е на стойност около 7 млн. лв. с ДДС.

Ние продължаваме усилията си да повишаваме обхвата и ефективността на българския туристически продукт в трите страни и предвиждаме да разширим интегрираната кампания през следващия програмен период – 2012/2014 г.

Ще включим още четири пазара – Румъния, Полша, Украйна и Швеция, допълни Маринов.

Той подчерта, че акцентът в тези усилия ще бъде върху развитието не само на традиционните морски и зимен туризъм, но и на специализираните форми за една целогодишна дестинация – културен, СПА и уелнес, балнео-, конгресен, селски, спортен, голф, приключенски и пр.

Германия, Великобритания и Русия са основни туристически пазари за България по значимостта си като емитиращи в международен план. При тях има висок интензитет на пътуванията, а Русия е сред най-силно развиващите се пазари с добри традиции по отношение на страната ни- с много входящи туристи и разходи за пътувания, заяви ръководителят на проекта Ася Йосифова.

В Германия например, седем от всеки 10 анкетирани потребители на български туристически продукт са разпознавали много добре страната ни. Там вече уверено си пробива път визията за нашите СПА и балнеокурорти.

За Русия страната ни продължава да е с много положителен имидж, като се засилва оценката за качеството на храната, водите, природните дадености. Британците свързват България предимно с традиционния за тях ски туризъм и атрактивните цени.

Информацията за България до потенциалните клиенти от трите пазара достига до тях предимно чрез интернет, като водеща по този показател е Русия (25%). Следват материалите от каталозите и брошурите, телевизиите, пресата, тиражираните впечатления от журналистическите турове и др.

Осезаемо положителен е ефектът от рекламата за България и по паневропейските тв канали.

 

 

 

  • Етикети:

Още от Туризъм


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички