На българския пазар Volkswagen отново е сред лидерите по продажби и се нарежда на първа позиция с реализирани 2648 леки и лекотоварни автомобилa и общ пазарен дял от 11,36%.
Лидер в моделната гама на Volkswagen леки автомобили е Polo с общо 457 автомобила, следван от Passat с общо 372 доставки. Своя дебют през изминалата година чества бестселъра на марката Golf със своето седмо поколение.
Въпреки тежката пазарна ситуация в лекотоварния сектор, Volkswagen „Лекотоварни автомобили” задържа позициите си на пазара с дял от 21,43% в сегмента. През 2012 продажбите в лекотоварната гама на Volkswagen 825 автомобила затвърди лидерството по продажби в сегмента си. Добро представяне през 2012 отбеляза Caddy с 527 продадени автомобила и големи флотни сделки. През 2013 г. Volkswagen „Лекотоварни автомобили” ще представи в България юбилейния си модел Caddy Edition 30, както и Cross Caddy с повишена проходимост.
През миналата година Audi е продала в България 685 автомобила, от които 398 с авангардната технология за перманентно задвижване на 4 колела quattro ®. Пазарният дял на марката в общия пазар е нараснал до ниво 3,01%. Най-успешният модел за България е Audi Q5 с предадени 124 автомобила на краен клиент. Реализираните продажби на A3 Sportback и на А4 ги наредиха сред бестселърите на марката. От A3 доставките са на ниво 97 автомобила, а за А4 - 93 автомобила.
От 2013 за представянето на марката допълнително ще допринесе и въвеждането на удължената фирмена гаранция от 4 години.
През 2013 г. Audi ще представи в България A3 Sportback, както и революционната за A3 гамата модификация седан на A3 (септември). Ще видим и новите RS модификации, които ще демонстрират силата на фирмения слоган „Напредък чрез техника”.
Редактор: Пламен Георгиев
Коментари