Изпълнителният директор на EasyJet Йохан Лундгрен защити решение на нискотарифната авиокомпания да повиши цените на билетите от Великобритания до Мадрид в дните около финала на Шампионската лига.
Мачът между "Тотнъм" и "Ливърпул" ще се играе в испанската столица на 1 юни.
Британски фенове се оплакват, че билетите около тази дата са с 1000 паунда по-скъпи от обичайното, предава BBC.
Лундгрен обаче казва, че това се дължи на огромния ръст в търсенето. "Така работи системата", заяви той.
42 млн. пътници са летели с EasyJet през зимата, като 65% от тях са платили 50 паунда или по-малко.
"Картината е много динамична. В пиковите моменти наши полети се разпродават за шест секунди", допълва шефът на компанията.
Коментари