След представянето на новата услуга Facebook Live миналата седмица, основателят на Facebook Марк Зукърбърг реши да запознае потребителите малко по-подробно с това как самият той я ползва. По време на видео, излъчвано на живо, той показа специална версия на мобилното приложение на Facebook, предназначена само за служители на компанията. Във версията има опции и настройки, които към момента не са достъпни за масовия потребител.
Зукърбърг нарича приложението „жълтия Facebook”, тъй като иконката за него е в жълт цвят за разлика от традиционния син. Тук може да се види част от нея:
Като показва как може да се излъчва видео на живо, той кликва на пространството „What's on your mind?”. Отваря се по-различно и богато меню с различни видове съдържание, които могат да бъдат публикувани.
„Направихме този дизайн, за да стане Facebook по-забавен и динамичен. Менюто предлага разнообразни начини за споделяне на снимки и видео, за отбелязване на това как се чувства потребителят и за чекиране в определено място“, обяснява говорител на Facebook пред Business Isider.
От компанията заявяват, че вече са дали достъп до новите опции на някои потребители. Не става ясно обаче дали обновленията ще бъдат пуснати за масова употреба.
Коментари