Даниел Шварц е изпълнителен директор на Restaurant Brands International - компанията-майка на веригите за хранене Burger King, Tim Hortons и Popeyes. В бизнес средите е нещо като звезда, защото заема поста, когато е едва на 32 години и то след бързо изкачване на корпоративната стълбичка.
Това, че на сравнително ранна възраст управлява успешно компания за милиарди, свидетелства едновременно за интелигентността и трудолюбието на Шварц. Самият той обаче цени едно от тези две качества повече от другото.
През The New York Times ръководителят споделя, че когато интервюира кандидат за работа, винаги му/ѝ задава един въпрос.
"Питам ги: "Умен ли си или работиш здраво?". Търся трудолюбиви хора. Прекалено много служители си мислят, че няма да им се налага да полагат усилия, защото са умни. А скромността е изключително важна", казва Шварц.
Той споделя, че получил най-добрите уроци от родителите си.
"Те винаги се отнасяха с уважение към другите хора. Това се е врязало в ума ми. Светът е малък, животът е кратък, трябва да бъдем добри един с друг. Затова на работа никога не крещя", допълва Шварц.
Коментари