Новата мода в САЩ – релаксиращи напитки


Новата мода в САЩ – релаксиращи напитки
Снимка: Thinkstock/Guliver

6169

Американците луднаха по нов вид напитки – релаксиращи. Те са антипод на енергийните и индустрията им носи по 150 млн.долара годишно. Повече от 70% от жителите на САЩ твърдят, че имат проблеми със съня и нервите, така че пазарът за подобни продукти явно е голям, пише Inc.com.

Релаксиращите напитки вече наброяват повече от 450 различни вида. Ако през 2009 г. е имало 37 компании, които ги произвеждат, то те вече са повече от 80. И се очаква да се увеличат – бариерите за влизане в индустрията не са високи, макар че има доста разходи по развитието на самите продукти.

Според експертите ръстът в бизнеса се дължи на иновативността му. Интересът може да се обясни донякъде и с противоречиви реакции спрямо енергийните напитки.

Производителите на релаксиращи напитки активно използват социалните мрежи, за да повишат популярността им. А това явно работи. Приходите от тях са се увеличили с 23% през 2014 г., а от 2009 насам растат средно с по 30 на сто годишно. Очаква се до 2020 г. печалбите да надминат 260 млн.долара.

Още от BizBuzz


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички