Американците луднаха по нов вид напитки – релаксиращи. Те са антипод на енергийните и индустрията им носи по 150 млн.долара годишно. Повече от 70% от жителите на САЩ твърдят, че имат проблеми със съня и нервите, така че пазарът за подобни продукти явно е голям, пише Inc.com.
Релаксиращите напитки вече наброяват повече от 450 различни вида. Ако през 2009 г. е имало 37 компании, които ги произвеждат, то те вече са повече от 80. И се очаква да се увеличат – бариерите за влизане в индустрията не са високи, макар че има доста разходи по развитието на самите продукти.
Според експертите ръстът в бизнеса се дължи на иновативността му. Интересът може да се обясни донякъде и с противоречиви реакции спрямо енергийните напитки.
Производителите на релаксиращи напитки активно използват социалните мрежи, за да повишат популярността им. А това явно работи. Приходите от тях са се увеличили с 23% през 2014 г., а от 2009 насам растат средно с по 30 на сто годишно. Очаква се до 2020 г. печалбите да надминат 260 млн.долара.
Коментари