Всеки от нас има поне един лош навик. В професионално отношение това биха могли да бъдат честите закъснения или склонност към клюкарстване. Нещо подобно не ви прави задължително лош човек или лош служител... когато е само едно. Ако обаче имате повече непрофесионални навици, с времето те могат да доведат до уволнението ви, пише Forbes. Ето кои са 11-те най-неприятни типа поведение според изданието:
1. Отлагате трудоемките неща, вършите задълженията в последната минута.
2. Лъжете с цел да се облагодетелствате.
3. Имате негативно отношение към работата и работодателя си.
4. Често закъснявате.
5. Вманиачените сте по социалните мрежи и прекарвате голяма част от работното си време в тях.
6. Не се включвате в общите инициативи в офиса, не се съобразявате с културата на съответното работно място.
7. Не работите добре в екип.
8. Изпускате нервите си, ядосвате се лесно.
9. Не сте достатъчно ефективни, отнема ви много време да свършите нещо.
10. Говорите без да мислите, казвате всичко, което ви минава през ума.
11. Нямате добри маниери, не сте учтиви към колегите си.
Тези навици могат и да ви попречат да получите повишение или нова работа. Опитайте се да погледнете обективно на себе си и си задайте въпроса дали някой от тях е характерен за вас. Ако ви е трудно да си отговорите, попитайте колегите си. А ако разпознавате поведението си в тях, време е да го промените.
Коментари