Все някога в кариерата ви ще ви се наложи да работите с човек, който ви е неприятен и ви дразни. Може би той/тя задава твърде много въпроси, нарушава личното ви пространство, постоянно се оплаква, има хиляди претенции... Какъвто и да е случаят, ще ви се наложи да се справите, за да върви работата ви гладко. От Entrepreneur дават няколко съвета по темата.
1. Пазете енергията си
Не допускайте други да изчерпят енергията, която ще ви трябва за истински важните неща. Ограничете времето, в което ви се налага да работите с дразнещия човек. Опитвайте се да не си изпускате нервите, защото това вреди най-вече на самите вас.
2. Поставете ясни граници
Ако някой колега ви засипва с лични въпроси и се държи прекалено фамилиарно с вас, дайте му да разбере, че това не е уместно. Когато човек за пореден път засегне някоя некомфортна за вас тема или се опитва да разбере някоя клюка, просто кажете: "Благодаря ти за интереса, но предпочитам да не обсъждам това на работа."
3. Контролирайте езика на тялото си
Изкушаващо е да кръстосате ръце, завъртите очи или въздъхнете с недоволство, когато общувате с дразнещ човек. Но не забравяйте, че трябва да се държите с достойнство. Другите колеги могат да си създадат лошо впечатление за вас, ако регирате неправилно. Замислете се, че и вие сигурно дразните някого в определени моменти. Нека поведението ви е такова, каквото искате да виждате спрямо себе си.
Коментари