Имиджът на вашата марка е разликата между това да имате дълготрайна и лоялна връзка с клиентите си и никога никой да не научи кой/кои сте.
Създаването на добра репутация обаче не се случва за една нощ. Нужно е време, за да откриете как най-ефективно да достигнете таргет групата си. От Entrepreneur дават няколко съвета по темата.
1. Фокусирайте се върху историята
Без добра съпътстваща бранд история, продуктът ви няма да има особена стойност за клиентите. Нашето потребителско мислене се влияе от впечатления и емоции. Опитайте се да изградите връзка на по-лично ниво с клиента, вместо само да избравяте плюсовете на предлаганата от вас стока или услуга.
2. Не се опитвайте да бъдете нещо, което не сте
Не се подвеждайте по това какво е "яко" в момента. Старайте се да сте наистина полезни. Някои от най-силните брандове всъщност са за не особено готини услуги и продукти (например софтуери за счетоводство или марки тоалетна хартия). Съсредоточете се върху нещата, които вие правите най-добре, вместо да гледате от другите.
3. Силно присъствие в социалните мрежи
Насочете се към мрежите, които са популярни сред вашата таргет група. Скорошни проучвания сочат, че 67% от потребителите очакват да могат да намерят информация за продукт, услуга или компания в социалните мрежи. Предложете клиентски услуги чрез Facebook или Twitter. Така с времето ще се сдобиете с лоялна клиентска база.
4. Комуникация и офлайн
Разбира се, офлайн общуването не бива да се пренебрегва. Ходете на конференции, срещайте се с хора и популяризирайте марката си лице в лице. Организирайте местни семинари и събития. Тези насоки постепенно ще ви покажат правилния път, по който да се движите.
Коментари