Епъл запази първото си място като най-скъпата марка в света през последната година.
Производителят на iPhone и iPad увеличи стойността си с 19% през миналата година, достигайки 183 милиона долара, показва ежегодно изследване на компанията BrandZ и на изследователския институт Millward Brown за водещите марки на пазара.
Фейсбук с пазарна стойност 82 милиона долара след излизането си на борсата миналата седмица, е марката, която постига най-бърз скок в топ 100. Социалната мрежа регистрира увеличение на стойността си със 74%, което я поставя на 19-то място, посочва БГНЕС.
Седем от 10-те най-скъпи марки в света са компании, свързани с технологиите, въпреки че МакДоналдс и Кока-кола запазват съответно четвърто и шесто място.
Марлборо също регистрира скок, като заема седмо място, въпреки кампаниите за забрана на тютюнопушенето на обществени места, водени в голяма част от света.
Генералният директор на Millward Brown Optimor, Ник Купър, който осъществил изследването, заяви, че силата на технологичните марки показва трансформиращата роля, която играят в съвременния живот.
IBM успя да измести Гугъл и тази година е на второ място, а Майкрософт запази петата си позиция.
Коментари