Всеки един работен ден може да бъде продуктивен и приятен, ако го организирате по правилния начин, пише Inc.com. Изданието ни съветва да правим тези 7 неща, за да се чувстватме по-добре на работа, а и не само:
1. Започнете с 15 минути положителен принос
Това е лесно за постигане и поддържане на позитивна нагласа, ако имате "библиотека" от положителни мисли в главата си. Започнете всеки ден, като четете вдъхновяваща книга или слушате музика, за да си гарантирате, че имате точно такъв ресурс в главата си.
2. Свържете работата си с постигането на целите в живота си
Винаги помнете, че има по-дълбока причина за това хората да ходят на работа и защо сте избрали точно този вид заетост. Може би това е, за да подкрепите семейството си, да промените света по някакъв начин, за да помогнете на клиентите си да подобрят сферите си на дейност.
3. Използвайте рационално времето за пътуване
Повечето хора си губят времето докато пътуват да слушат новините, да говорят по телефона или да пишат текстови съобщения, или пък да отговарят на имейли. В действителност времето в пътуване е идеалното време да се нестроите положително за деня, а няма по-добър начин да направите това, отколкото да слушате музика, която наистина ви вдъхновява.
4. Изразете позитивизъм
Когато повечето хора бъдат попитани "Как си?" или "Какво става?", те обикновено казват нещо неутрално ("Аз съм ОК" или "Горе-долу"). Този вид отговори програмират мозъка за провал. Вместо това отговорете: „Фантастично”.
5. Направете първо това, което е важно
Всеки се оплаква от наличието на твърде много работа. 20% от вашите дейности възпроизвеждат 80% от резултатите ви. Така че започнете от най-важното.
6. Избягвайте негативни хора
Ако сте следвали предишните стъпки, най-вероятно ще откриете, че най-негативните хора във вашата орбита ще ви избягват, докато положителните хора ще искат да са около вас.
7. В края на деня се отпуснете
След като сте готови с работния ден, попълнете останалата част от деня с дейности, които ви носят радост и ви помогат да релаксирате.
Коментари