Всеки работодател търси специфични умения в кандидатите за работа. И все пак има някои универсални черти, които винаги са знак, че човекът отсреща е правилният избор. Кои са те посочват от Inc.com.
1. Комуникативност
При търсенето на кандидат за определена позиция шефовете си представят как би изглеждала съвместната им работа - дали те ще бъдат комуникативни и отворени към споделянето на идеи или ще бъдат некооперативни и трудни за управление?
Когато кандидатствате за определена позиция, демонстрирайте възможно най-отрано добри комуникационни умения, за да покажете, че работата с вас ще бъде ползотворна и приятна.
2. Лоялност
Виждайки, че кандидатът е прекарал дълго време в една организация, мениджърите разбират, че той ще бъде по-склонен да се развива и да расте заедно с компанията, вместо да напусне при първата по-сериозна криза.
3. Подготовка
На интервюто за работа винаги си личи дали кандидатът е добре подготвен. Ако сте си написали домашното, това ще си проличи от познанията ви за дейността на организацията и въздействието и върху широката общественост.
4. Опит
Всички кандидати твърдят, че имат нужния опит за позицията, която искат, но хората, които са работили в тази сфера по-дълго време, ще могат да подкрепят думите си с факти. Не се страхувайте да подчертаете вашите постижения и успехи в професионалната ви кариера.
5. Позитивизъм
Въпреки че не всеки ден можем да бъдем в добро настроение, обикновено една среща е достатъчна, за да може работодателят да разбере дали сте позитивен или негативен човек.
Когато говорите с бъдещия си шеф, винаги представяйте нещата от положителната гледна точка, защото това показва вашата мотивация и готовност да дадете най-доброто от себе си.
6. Надеждност
Работодателите знаят, че най-добрите служители са тези, на които винаги може да се разчита. Ако можете да дадете пример за вашата надеждност и отговорност с нещо, което сте направили в предходната си работа, ви ще увеличите значително шанса си да получите позицията.
Коментари