5-те най-ценни кариерни умения в днешно време


5-те най-ценни кариерни умения в днешно време
Снимка: iStock/Guliver

3791

Ако имате намерение да започнете работата на мечтите си през 2019 година, не можете просто да включите куп удивителни думи в автобиографията си и да се надявате на най-доброто. Трябва да предприемете някои важни стъпки, за да се откроите от тълпата. А ето и кои са най-ценните качества, които се търсят към днешна дата от водещи експерти по човешки ресурси.

1. Умение за учене

„Умението, което се очертава като едно от най-важните в успешния кандидат, е именно умението за учене. Скоростта, с която някой може да запомня и прилага нови неща става все по-важна за успеха. ”- Дейвид Наст, главен изпълнителен директор и управляващ партньор, Nast Partners

2. Излезте извън рамката

„Можете да изтъквате много позитивни качества в автобиографията си – работите добре в екип, точни сте, имате добра преценка за хората. Разбира се, всяка фирма иска точно този многостранен човек, който може да ръководи успешно нов бизнес, но в същото време няма нищо против да оправи принтера, когато се развали. Затова започнете да мислите извън рамката.” Колийн Фарър, основател на A Slice of HR

3. Включете страничните си интереси

„На хартия е съвсем очевидно, когато кандидатът е подходящ за дадена длъжност, но работодателите ще се питат „Как би могъл да се издигне извън позицията? Разбира се, на първо място се открояват кандидатите, които могат да илюстрират опит и познания извън тяхната сегашна длъжност – блогове, влогове, допълнителни курсове, участия в състезания.”- Робин Шварц, директор по човешките ресурси в Career Igniter

4. Изглеждайте професионално

„Това, което кандидатите правят в наши дни, е лудост. Виждам повече пух и червило и по-малко вещество. Това, което търся, е традиционният подход: добре облечен кандидат (или просто с изгладена риза), ръкостискане, опит в сферата и изключен телефон по време на интервюто.”- Даниел Старобин, старши директор в Financial Finesse

5. Съвременно мислене

„Нека не звучи като дискриминация, защото фирмите не търсят непременно млади хора, а такива със съвременно мислене. Случвало се е и 30-годишен човек да няма понятие от социални мрежи, а да кандидатства за длъжност в маркетинга. Уви, бизнесът има нужда от хора с възможност за кодиране на поколенията с много различни разбирания за технологиите” Питър Дъдли, главен директор на общността за подкрепа на онкоболни.

Още от BizBuzz


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg

Още по темата


Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички