Едно скучно заглавие на имейла може да означава, че той никога няма да бъде прочетен. Колкото и да не ви се иска да го чуете, но при този тип комуникация е като при книгите – трябва да ви грабне от пръв поглед. Затова днес споделяме с вас част от съветите на Марк Кенедела, изпълнителен директор на Ladders, които ще отличат вашето писмо сред другите и ще получите отговор.
1. Използвайте глагол
Тематичните заглавия, които започват с глаголи за действие, са много по-примамливи и гарантират доста по-голям интерес от страна на получателя. Като най-елементарен пример Марк Кенедела посочва разликата между две заглавия - „Покана за обяд” и „Да вземем пица за обяд?”.
2. Тагове
Работата с таговете е, че привличат наистина много внимание, но не трябва да се прекалява с тях. В противен случай 12-тия ви мейл, съдържащ таг #спешно надали ще бъде особен отличителен.
3. Числа
Има причина, поради която всички списания, вестници и онлайн магазини обичат да публикуват списъци. Човешкият мозък обикновено запаметява и научава информацията, като я категоризира в различни таблици. Заглавието на мейла, включващо числа, установява от самото начало какво може да очаква читателят като например „3 идеи за коледно парти”.
4. Името на получателя
Вероятно знаете, че споменавайки името на човек, докато говорите с него, е добър начин да го накарате да ви харесва повече. Не е изненадващо, че използването на собственото име в имейл увеличава вероятността от отваряне на съобщението – „Ана, какво ще правиш след работа?”
Коментари