Над 13 милиона лева ще бъде бюджетът на Министерството на туризма през 2016 година. Това предвижда бюджетната рамка към момента. Това заяви днес във Варна министърът на туризма Николина Ангелкова, предаде "Фокус".
Тя посочи още, че увеличението на парите за реклама е с над 2.2 млн. лева или над 9 млн. общо. „Ние се надяваме, че между първо и второ четена ще можем да убедим народните представители, че имаме нужда от повече пари. Това обаче зависи от начина на развитие на дебатите по законопроекта. Основно парите ще бъдат за он-лайн реклама и дигитален маркетинг във всичките ни целеви пазари. Предвиждаме и 120 експедиентски и 120 журналистически рекламни турове, което е внушителна бройка и по този начин искаме и пряко и индиректно да присъстваме по всички медии”, подчерта Ангелкова.
Тя допълни, че има заявки за различни кръгли маси и ще ги провеждаме изключително в България за целеви пазари. „Започваме с Русия. По този начин ще показваме даденостите на страната и да правим реклама на България. Разбира се ще участваме и във всички важни за нас международни борси и изложения, като предстои да направим анализ кои от тях си заслужава да включим в списъка и кои не. България участва в повече от 42 борси, само за сравнение Португалия, която е на шесто място в света по туризъм и бележи най-висок ръст през последните години участва в 10”, заяви Ангелкова.
Тя каза, че в момента се прави анализ на ефективността за да се насочат средствата от неефективните борси към ефективна реклама и да има повече за медийния микс, за да има максимално добро медийно покритие.
Коментари