Предвиждаме да разделим плажовете на четири групи и четири подгрупи, основната цел е да бъде предложена качествена и нова услуга на потребителите. Това каза пред журналисти министърът на туризма Николина Ангелова във връзка с Закона за устройство на черноморското крайбрежие, за които тече обществено обсъждане, предаде "Фокус".
Промените предвиждат концесиите на плажовете да бъдат прехвърлени от Министерството на регионалното развитие към Министерството на туризма. Предложението е за разделяне на плажовете на четири групи и четири подгрупи, а в момента се водят неформални преговори с представители на туристическия бранш.
"Идеята е да ги разделим според това къде са разположени, каква е инфраструктурата около тях, каква е тяхната посещаемост, дали са към затворени комплекси или не, да вземем предвид всички допълнителни предпоставки, които формират услугата, която се предлага на плажа", посочи тя.
Министърът допълни, че идеята е за всеки вид плаж да има различна методика за концесионното възнаграждение, като цената няма да е водеща. "Там, където се предлагат най-добри цени за плажни принадлежности - чадъри и т.н., ще имат най-много бонус точки", коментира тя. По думите й, ще се вземат предвид всички предпоставки, които формират добрите услуги по българските плажове.
"Анализираме всеки един плаж, затова ги разделяме на групи. Всеки е различен - в зависимост от това къде е разположен, каква е бреговата ивица, има ли дюна, за какво служи", уточни тя.
Министър Ангелкова каза още, че основната цел е да бъде предложена качествена и нова услуга на потребителите.
Рекламна кампания
България ще бъде популяризирана на индийския пазар като туристическа дестинация чрез рекламен клип, в който ще участват звезди от Боливуд, стана ясно днес.
"Вече имаме потвърждение от Аджай Девган, Шарух Кхан, който е направил запис за това как се е чувствал в България и преживяванията му тук. Това е концепцията ни - личното усещане и преживяване на такива известни личности", обясни Ангелкова.
Според нея Министерството на туризма има много общо с киноиндустрията като цяло, защото чрез нея можем да се промотира България. Ангелкова заяви, че така може да имаме доста голям бум на туристи - това е доказано във всички други кинодестинации, каквито са САЩ, Франция, Италия, Испания, Великобритания.
Коментари