Twitter отчете второ тримесечие на печалба. Сред причините за успеха е и положителното отношение на рекламодателите в Азия и по света на новите видео реклами на платформата, предаде Reuters.
Социалната мрежа се стреми да разшири броя на потребителите си и рекламния си бизнес извън САЩ. През първото тримесечие дори е регистрирала по-голям ръст на потребителите в чужбина и особено в Азия.
Международните продажби представляват 48% от приходите, отбелязвайки ръст на годишна база от 53%. За сравнение, в САЩ увеличението е 2%. Общите приходи на компанията също нарастват с 21%.
Twitter очаква ръст от между 10 и 15% на потребителите през 2018 г. Според данните броят на хората, които използват платформата, месечно се е увеличил до 336 млн. - повишение с 3 на сто в сравнение с миналата година.
Инвеститорите следят отблизо броя на потребителите на социалната мрежа, тъй като това е знак за бъдещите ѝ продажби на реклами.
Коментари