Днес, 12.11.2012, чрез водещите сайтове на Toxity Group и Webground group стартира продукт без аналог на българския онлайн медиен пазар. Компаниите обединяват ноу-хау, опит и усилия, за да създадат общ продукт в помощ на Рекламни и Медиа агенции – Premium Pax.
”Premium PAX представлява високоефективен модел за обслужване на рекламни кампании в таргетирано подбрани сайтове, разпределени в три премиум канала - Лайфстайл, Ентъртеймънт (Развлечение) и Музика.” - разяснява Борис Бегъмов, управляващ съдружник в Toxity Group.
Общо девет са сайтовете за таргетирано съдържание, които са включени в Premium Pax. Сред тях са Топ портали на пазара у нас:Actualno.com, Avtora.com, iWoman.bg, MusicSpace.bg и други.
“В най-скоро време предстои разширяване на портфолиото от пакети с присъединяването на нови тематични медии.” – коментираха от ръководството на Webground group.
Клиентът, който заяви Premium Pax, получава силно таргетирана реклама разположена на премиум позиция едновременно в няколко сайта. Така рекламираният продукт достига най-подходящата онлайн аудитория.
Premium PAX е разработен в посока оптимизация на разходите и времето на клиентите. Цената на продукта е по-изгодна от общата сума, която би платил рекламодателят, ако заяви рекламни кампании във всеки от сайтовете поотделно. Всеки клиент получава лично отношение, гарантирано от персонален акаунт, който осигурява безпроблемното планиране и протичане на всяка кампания с Premium PAX.
Коментари