Нови данни за аудиторията на YouTube показват, че най-популярният видеопортал вече има над 1,5 млрд. регистрирани потребители.
През 2013 г. общата аудитория на YouTube възлизаше на 1 млрд. души, припомни Сюзън Вожицки, изпълнителен директор на YouTube, по време на конференцията VidCon в Лос Анджелис, която събира звезди и популярни видео блогъри.
Любопитен факт е, че най-популярно устройство за гледане на съдържание от видеопортала не е смартфонът, а телевизорът, пише TechNews. Това се дължи на проникването на умните телевизори и различните мини-РС на база Android, които се включват към HDMI порта.
В някои държави, като САЩ например, потребителите гледат YouTube през телевизора по 4 часа на ден. Потребителите на мобилни устройства прекарват средно не по-малко от два часа на ден в YouTube.
Коментари