Шестгодишното господство на PewDiePie в YouTube достигна края си. Каналът на популярния геймър и влогър бе изпреварен по популярност от този на индийския музикален лейбъл T-Series, съобщава The Independent.
И двата канала имат над 89 млн. абонати, като този на T-Series е получил над 4 млрд. гледания през последния месец - повече от всеки друг в платформата.
Ръстът вероятно се дължи на това, че все повече индийци имат достъп до интернет. Потребителите в страната вече са близо половин милиард.
Възходът на T-Series обаче среща и доста критики. Мнозина го виждат като резултат от комерсиализирането на YouTube. Според критиците видео платформата обръща гръб на независимите създатели на съдържание за сметка на големите корпорации, от които може да получи повече приходи.
"Не ми пука много за T-Series, наистина. Но мисля, че ако YouTube тръгва в по-корпоративна посока, на негово място ще се появи нещо друго за хората", коментира PewDiePie.
Коментари