Нов алгоритъм в Instagram подбира постове по вкуса на потребителя


Нов алгоритъм в Instagram подбира постове по вкуса на потребителя
Снимка:

2242

Социалната мрежа Instagram обяви въвеждането на нов алгоритъм за формиране на лична новинарска емисия, съобщава ТАСС.

Компанията обяви, че новите публикации ще бъдат показвани на базата на предпочитанията на потребителя и връзката му с лицата, постващи снимки или видеа.

„Ще се изненадате, че хората не се интересуват и пропускат средно 70% от съдържанието в профилите си. Предвид разрастването си, Instagram все по-трудно успява да проследи всички снимки и видеоклипове, които потребителите споделят. Това означава, че често няма да видите снимка или видео, което всъщност ви интересува много повече”, обяви компанията.

Подобен алгоритъм вече се използва в социалната мрежа Facebook

Новата система за подбор на новини ще бъде въведена в следващите месеци. Досега мрежата използваше обратен хронологичен ред, за да показва новите актуализации.

Повече от 400 милиона потребители по целия свят използват Instagram.

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички