Google зае челно място в класацията на най-скъпите брандове


Google зае челно място в класацията на най-скъпите брандове
Снимка: iStock/Guliver

3025

Излезе новата класация на Brand Finance за 500-те най-скъпи марки в света, която се изготвя регулярно чрез оценка на няколко хиляди световни бранда.

В поредното издание на рейтинга начело е Google. Интернет гиганът измества досегашния лидер Apple, който остава на второ място в класацията на Brand Finance, съобщава TechNews.

Стойността на бранда Google е нараснала от 88,173 млрд. долара през миналата година до 109,470 млрд. долара в момента. В същото време марката Apple е поевтиняла от 145,918 до 107,141 млрд. долара.

Трето място в рейтинга заема гиантът в онлайн търговията Amazon, чийто бранд се оценява на 106,396 млрд. долара. В топ 10 попадат още AT&T, Microsoft, Samsung Group, Verizon, Walmart, Facebook и ICBC.

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички