Facebook в сряда въведе услуга, която позволява на бизнес компаниите да комуникират директно с клиентите чрез лични съобщения. Това е част от опита на социалната мрежа да превърне апликацията си за съобщения в самостоятелна платформа, съобщи Reuters.
Бизнесите сега могат да включват бутон „изпрати съобщение“ в своите реклами, които се появяват в лентата, което позволява на потребителите да натиснат бутона и да изпращат съобщения, които са лични. Ако потребител публикува коментар на бизнес страница във Facebook съответната компания може да изпрати лично съобщение на потребителя.
Нововъведението е част от опита на социалната мрежа да убеди повече малки и средни бизнеси, особено тези в развиващите се икономики като Индия, Бразилия и Индонезия, да публикува реклами на нейната платформа.
Коментари