Социалната мрежа Facebook прави промени в алгоритъма на формиране на публикациите в началната страница с новини, съобщава CNN.
Така сега социалната мрежа ще дава по-голям приоритет на публикациите на семейството и приятелите на потребителя, отколкото на други страници.
Facebook публикува "Ценностите на News Feed-a", където се посочва, че ценност №1 – да се запази "връзката между потребителите с техните близки и приятели," ценност №2 - предоставяне на информация (например, чрез съобщения от страниците на медиите), ценност №3 – да забавлява потребителите (показвайки забавни снимки и видео клипове от Facebook на живо).
В същото време социалната мрежа обяви, че новият алгоритъм няма да бъде ангажиран по никакъв начин от всякакви вярвания и нагласи. По-рано социалната мрежа бе обвинена, че има симпатии към либералните убеждения и служители подбират кои публикации да направят популярни на базата лични възгледи и мнения.
Коментари