Социалната мрежа Facebook не очаква мащабния скандал с изтичането на лични данни на 87 млн. потребители да се отрази значително на приходите ѝ. Това заяви Каролин Евърсън, вицепрезидент на компанията, отговарящ за глобалните маркетинг решения, пред Wall Street Journal.
По-голямата част от потребителите на Facebook не са променили своите настройки за опазване на данните през последните четири седмици, на фона на скандала с Cambridge Analytica, каза Евърсън.
"Не сме свидетели на големи промени в поведението, хора да казват, че няма да споделят никакви данни с Facebook повече“, коментира още тя.
Същевременно компанията не очаква по-стриктни закони за опазване на потребителската информация, които могат да накарат хората да спрат таргетираните реклами и да свият рекламните приходи на социалната мрежа, допълва тя. „Не очакваме големи промени в нашите общи приходи и нашия бизнес модел“.
Бизнес моделът на Facebook разчита на това, че позволява на компаниите да насочват своите реклами към потребителите, на база на информацията, която хората споделят в социалната мрежа.
Коментари