Въпреки огромните усили, които полага Facebook, за да привлече по-млади потребители, резултатите не са положителни, съдейки по резултатите от скорошно проучване сред американската аудитория на мрежата.
Половината (52%) от анкетираните 10 000 тийнейджъри в САЩ са ползвали социалната мрежа тази есен само веднъж месечно. За сравнение, през пролетта този показател е бил 60%, пише TechNews.
Проучването сочи, че младежите все по-често предпочитат социалната платформа Instagram – при нея се наблюдава ръст от 70% до 74% за същия период, както и Snapchat, при която увеличението е от 75% до 80%.
На въпроса коя е любимата им социална мрежа тази есен, 35% от тийнейджърите отговарят, че това е Snapchat, 24% – Instagram и по 13% от вота получават Тwitter и Facebook.
В същото време потребителите на възраст от 35 до 65 години остават лоялни на Facebook.
Коментари