5 предсказания за бъдещето на социалните мрежи


5 предсказания за бъдещето на социалните мрежи
Снимка: Thinkstock

4523

Всяка година близо 200 милиона души се регистрират в социалните мрежи и през следващата година се очаква потребителите да достигнат до 2 милиарда. Това, което преди няколко години изглеждаше като странна придобивка, днес е една от най-бързо развиващите се мрежи – Instagram. Докато някои социални мрежи се разрастват, а други почти изчезат, Inc.com представя 5 предсказания за бъдещето им.

1. Инструменти за преглеждане. С нарастващото влияние на потребителите в социалните мрежи, все повече от тях прибягват до функции като “последвай ”във Facebook. Търговците виждат огромна стойност във всеки последовател особено след като процента се е увеличил. Такъв тип инструмент е предимство за собственици на бизнес и търговски екипи, тъй като стойността зависи от броя последователи.

2. Акцент върху личността си. Знаете ли, че №1 спирачка за потребителите е липсата на информация в профила? Например в Twitter, ако не добавите снимка или биография, губите възможността да привлечете повече последователи. През следващите години акцентът ще падне именно върху най-пълните профили.

3. Включване на мултимедийно съдържание. Снимките са най-честата публикация във Facebook, Twitter и Instagram. Те са най-лесният начин за информиране по дадена тема. Функциите, които в момента липсват, са предаване на живо видео базирани на бизнес. Това се очаква и да се развива през следващите няколко години.

4. Повече гъвкавост на съдържанието. Една от най-големите пречки за социалните мрежи е обемът на информацията, която се споделя всяка минута. В бъдеще ще се появи технология, която ни позволява да предлагаме съдържанието на конкретни лица в реално време. Това не само придава по-голяма стойност за читателите, но и им дава причина да четат съдържание, което е е специално за тях, не за всички последователи.

5. Вземане на решения на база данни. Потребителите може да получат повече възможности за своя бизнес като се извлече информация за клиентите. Големите предприятия имат възможността да се свържат с клиентите чрез информациите, които се публикуват от страна на неправителствени организации. Възможност като “endless.read”, с безкрайно съдържание е начин за справяне срещу масовото производство на термина “последователи”.

Още от Технологии


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.85809
  • GBP
    1
    2.3487
  • JPY
    100
    1.20337
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички