България ще търси повече възможности да разшири рекламата си като целогодишна туристическа дестинация на китайски пазар.
Това каза в Шанхай заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов след срещата си със заместник-председателя на Китайската национална туристическа администрация Лиу Дзинпин.
В Шанхай се провежда международното туристическо изложение CITM 2012, съобщиха от МИЕТ.
Домакините подчертаха, че съществуват много добри условия за увеличаване на взаимния туристическия обмен, но България все още не е достатъчно позната на огромния китайски пазар. Сред пречките за сближаването е и липсата на пряка самолетна връзка между двете страни.
Маринов и Лиу се съгласиха, че има много неизползван потенциал за преодоляване на тези спънки със съвместни маркетингови и промоционални дейности. Сред тях несъмнено са по-активното участие на България на туристически форуми в Китай и активизирането на контактите между компаниите.
Снощи Маринов присъства на тържествената церемония за откриването на 14-ото издание на China International Travel Mart – най-голямата в Азия специализирана борса.
Днес в рамките на обиколката по щандовете той се срещна с представители на няколко големи китайски турооператора, които имат желание да развиват бизнеса си с България. По-късно зам.-министърът откри представянето на България в поредицата презентации на страните от Централна и Източна Европа (ЦИЕ).
Утре България ще се представи индивидуално като туристически маршрут с все повече конкурентни качества пред китайски туроператори и медии.
Коментари