Нискотарифната авиокомпания Ryanair е превозил 11,8 млн. пътници през септември 2017 г., като това е ръст с 10 на сто в сравнение със същия месец на 2016 г., предаде BBC.
Припомняме, че компанията си навлече остри критики от клиенти и потребителски организации, след като отмени хиляди полети през есента.
В изявлението си Ryanair отново се извини на засегнатите от анулираните полети и заяви, че е възстановила платени суми или е пренасочила пътниците към други полети на 98% от своите пасажери. Според компанията останалите 2% не са се свързали с превозвача.
„Отново искрено се извиняваме на клиентите си“, каза Кени Джейкъбс, главен маркетингов директор на Ryanair. Компанията заяви, че самолетите ѝ са били пълни при 97% от капацитета си през септември за трети пореден месец.
Ryanair обяви първата вълна от 2 100 анулирания в средата на септември, след като пренареди пилотните списъци, за да изпълни новите правила, които изискват промяна на начина, по който се регистрират полетните им часове.
Към края на септември компанията обяви отмяната на още 18 хил. полета през зимния сезон. Тези стъпки засягат близо 700 000 пътници.
Коментари