В момента унгарската авиокомпания Малев води преговори с други превозвачи с цел 3700-те пътници, останали на летището в Будапеща, да бъдат транспортирани по планираните дестинации.
Превозвачът спря всички полети днес поради недостиг на средства.
Генералният директор на авиокомпанията е информирал, че пътниците, които имат билет за петък, 3 февруари, или следващите 3 дни следва да се обърнат към гишетата за обслужване на клиенти. Пътници с билети за следващите месеци следва да подадат иск за възстановяване на средства към превозвача.
Пътници, останали в чужбина, могат да закупят билет за дестинацията си от друга авиокомпания, позовавайки се на фалита на Малев. Фактурите за такъв закупен билет трябва да се представят и на компанията след пристигането.
Дружеството за защита на потребителите в Унгария е поело ангажимент да представлява правата на пътниците. На електронния адрес на организацията kofe@fogyvedok.hu следва да бъдат изпратени исканията със съответните данни (име, билет, цена).
Българските граждани, които са потърпевши от възникналата ситуация с унгарския авиопревозвач Малев, могат да се обърнат за съдействие към Консулската служба на посолството на България в Будапеща на тел: + 36 1 322 08 24, + 36 1 322 08 36, +36 1342 37 38.
Адресът на посолството е: "бул. "Андраши" 115, 1062 Будапеща".
Коментари