Белгия даде нискотарифната авиокомпания Ryanair на Търговския съд заради непрофесионалното отношение към пътниците при отмяната на полети. Това съобщи белгийският министър на икономиката и потребителските въпроси Крис Петерс.
По думите му Ryanair не проявява професионализъм към пътниците и им изпраща съобщения на английски, въпреки че те са използвали френски или фламандски език при закупуване на билетите си.
Също така авиокомпанията давала твърде малко информация за правата на пътниците при отмяна на полет.
"Отмяната на полети в такъв мащаб е неприемлива, липсва професионализъм", заяви Петерс, цитиран от БНТ. Той изрази надежда, че авиопревозвачът ще прекрати неправомерните си действия.
Белгийските медии уточняват, че подадената жалба до съда цели постановяване на наказание, ако нарушенията продължат.
Коментари