Атракционните пътувания ще станат самостоятелен бизнеспроект на БДЖ-„Пътнически превози”.
Целта е така да участват в приходната част на дружеството, обясни Димитър Костадинов, директор „Маркетинг и продажби” в БДЖ в интервю за агенция Фокус.
По думите му до миналата година атракционните пътувания винаги са съществували като част от процесите на БДЖ, но никога не са били обособени като самостоятелно звено, което да се рекламира, да има самостоятелен бизнес и идеи, които да се развиват.
В момента се опитваме да бъдем активната страна, да развиваме този процес, като го рекламираме, запознаваме нашите клиенти с нашите цени и условия, каза Костадинов.
По думите му най-голям интерес към тези пътувания проявяват предимно чуждестранните клиенти.
Искаме да обърнем услугата и към българските туристи. В тази насока беше и презентацията – връзката на атракционните пътувания с българския туризъм, български туроператори, български хотелиери, които да ползват услугата, да я предлагат на техни клиенти и да се направи един интересен за самите туристи бизнес или туристически пакет, каза Димитър Костадинов.
Припомняме, че на 24 май БДЖ пусна ретро влак с парен локомотив по маршрута София - Банкя, с идеята да популяризира историческото наследство на националния железопътен превозвач.
Атрактивната композиция ще пътува до 3 юни включително. Цената на билета е 2,5 лв. в едната посока и 5 лв. в двете.
Коментари