Англохоландският концерн за производство на хранителни стоки и битова химия Юнилевър прогнозира, че бедността се връща в Европа. Компанията възнамерява да адаптира стратегията си в светлината на тези очаквания, съобщава агенция БГНЕС.
"Бедността отново е в Европа", заявява Ян Циндервелд, ръководител на отделя за Европа, в интервю, поместено днес в германското издание на в. "Файненшъл таймс".
"Щом един испанец може да изразходва дневно само 17 евро, аз не мога да му предложа перилен препарат, който струва половината на този бюджет", добавя той. Циндервелд иска да приложи в Европа методите, които прилага в развиващите се азиатски страни, като продава своите продукти на по-ниски цени и в по-малки опаковки.
"В Индонения ние продавама индивидуални опаковки шампоан за 2-3 цента парчето и въпреки това печелим", подчертава високопоставеният служител в Юнилевър.
Според германското издание на "Файненшъл таймс" концернът вече е започнал да продава в Испания малки пакети перилни препарати, които стигат за 5 зареждания.
Коментари