Кафе веригата Starbucks съобщи, че глобалните продажби на продуктите ѝ са нараснали с 18% през второто тримесечие на годината, достигайки до 4,9 млн.долара. Това е най-доброто откъм приходи тримесечие в историята на компанията. Те са се увеличили с 22 на сто, пише BBC.
Увеличението се дължи най-вече на закупуването на японския партньор на фирмата – Starbucks Japan, както и на отварянето на цели 431 нови кафенета по света.
„Данните показват, че през тези три месеца сме обслужили 23 милиона повече клиенти в сравнение със същия период на миналата година. 18 от тези 23 милиона са били американци“, заяви изпълнителният директор на Starbucks Хауърд Шулц.
Успехът на компанията със сигурност се дължи и на сътрудничеството ѝ с други гиганти като Lyft и Sportify, чиито потребители при определени условия печелят „звезди“, които могат да използват за намаления в кафе веригата.
Коментари