Маркетинг специалистите и графичните дизайнери отдавна знаят, че за да привлечеш клиентаи да го накраш на развърже кесията, трябва да внимаваш с цветовете. Те провокират различни емоции и в зависимост от целевата ви група, може да спечелят или отблъснат посетителите на уеб страниците ви.
Изборът на най-подходящия за целите ви цвят е предимство, което, във времена, в които потребителите от целия свят наплашено затягат коланите, нито една компания не може да си позволи да пренебрегне.
Кои десет цвята най-ефективно подкрепят ръста на продажбите и защо, разкриват експерти на специализирания портал business2community.com.
1. Червено
Червеното е цветът на властта. То приковава вниманието на хората и го задържа. Именно и затова е най-популярният цвят в света на маркетинга. Съществува обаче една опасност: не прекалявайте с него!
2. Синьо
Ако искате да ви възприемат като компания, която е стабилна и заслужава доверие, тогава синьото е вашият цвят. За да постигнете най-високи резултати обаче, смесете го и с други краски.
3. Розово
Ако се целите към по-младите представители на нежния пол, то определено няма да сбъркате, ако заложите на розовото. То е толкова женствено и толкова забавно!
4. Жълто
Жълтото е силен цвят, но е и най-опасният. Използвайте го, когато искате да привлечете вниманието и когато се чувствате уверен в позициите си.
5. Зелено
Зеленото е топло и подканящо, и пълно със смисъл. То не само кара посетителя на сайта ви да се чувства уютно, но и намеква за добра воля, здраве и загриженост за околната среда. И още нещо – зеленото е цвета на парите, така че нашепва и приказки за благоденствие.
6. Лилаво
Лилавото е цветът на монарсите и би било перфектно за вас, ако искате да добавите доза престиж и елегантност към уеб страниците си или маркетинговите си материали.
7. Златно
Подобно на лилавото, и златото говори за престиж и елегантост, но добавя и елемент на власт. Златото е цветът, който символизира аристократизъм и благосъстояние.
8. Оранжево
Оранжевото е енергия. Притежава силата да заковава вниманието, забавно е, и ако го използвате, това ще остави в клиентите ви впечатление, че си имат работа с новаторска компания.
9. Кафяво
Кафявото, като земен цвят, ускокоява клиента и го подканя да се почувства у дома.
10. Черно
Черното може да носи коренно различни послания. Може да изглежда модерно, или традиционно, да възбужда, или да успокоява. Използвано като контраст, то най-често добавя драма и дълбочина към настроението, което се опитвате да пресъздадете.
Анна Улф
Коментари