Продажбите на френската верига Carrefour SA са се понижили през второто тримесечие на годината с 0,6% до общо 20,46 млрд. евро. Това става ясно от комюнике на компанията, цитирано от БГНЕС. Подобно развитие прогнозираха и експертите. От Bloomberg очакваха сумата да възлезе на 20,4 млрд. евро.
През първото полугодие продажбите на веригата магазини намаляха с 1% до 41,06 млрд. евро.
Въпреки това бизнесът на Carrefour специално във Франция продължава да се подобрява, докато продажбите в страните от Южна Европа остават слаби. Главният изпълнителен директор на компанията Георг Пласат започна сериозно преструктуриране, избавяйки се от редица активи по цял свят, за да се съсредоточи върху ключовите пазари и да възстанови растежа на продажбите във Франция.
Продажбите на Carrefour (извън Франция) намаляха през изминалото тримесечие с 4,1% до 5,24 млрд. евро. В същото време в Латинска Америка беше регистриран ръст от 12%, а в Азия - от 4,2%.
Коментари