Когато се споменат думите "журналистика" и "медии", неизменно като еталон за достижения в тази област се появява името на BBC. Британската медия е уникална както по отношение на качеството на материалите, така и по отношение на предлаганите работни условия.
В цялата тази огромна машина работят и българи, но са малко тези, които заемат отговорни постове. За разлика от Тина Маратилова, която пое поста на рекламен специалист в BBC Worldwide за Централна и Югоизточна Европа.
Тина се присъедини към BBC Advertising, част от BBC Worldwide, през януари 2013-а. Тя отговаря за приходите от реклама от световните новинарски канали BBC World News, BBC.com, порталите TopGear.com и LonelyPlanet.com, и други мобилни платформи. Тина ще отговаря за връзките с клиентите на българския пазар. В краткосрочен план задачите на Тина са да изгради добри връзки и партньорства с търговския и туристическия сектор, както и с местните медийни агенции.
Преди да се присъедини към BBC Worldwide, Тина е работила за MPG (Media Planning Group) и списание Newsweek.
Какво всъщност представлява BBC - научете повече за кухнята на британската медия в Actualno.com.
Коментари