Одисеята на Парис в интернет макретинга започва през 2003-та година. От тогава до сега той е работил над многобройни проекти в страни като САЩ, Китай, Турция, Румъния и България. Парис е основател на Hop Online, „SEO” и „Content Marketing” компания. Това негово начинание започва през 2009-та година, с цел да обедини и събере на едно място българския технически и маркетинг талант, а също и да създаде високо квалифицирана експертиза в социалните мрежи в региона. До тук добре! Парис е роден в Ню Орлийнс САЩ. В момента живее в София със своята прекрасна съпруга Камелия и дъщеря им Рая.
- Г-н Чилдрес, бихте ли разказали повече за себе си и за работата си в Hop Online?
- В България съм от 2005 г., като вниманието и интересите ми са насочени към онлайн маркетинга и по-специално към search marketing.
Основах Hop Online през 2009 г. Първоначално предлагахме услуги за PPC мениджмънт на клиенти от България. С времето предлаганите от нас услуги се изместиха повече в областта на оптимизацията на търсачки (SEO), а клиентската ни база стана международна.
- Каква е идеята зад Hop Online и какви са основните Ви дейности?
- Главната ни мисия е да помагаме на бизнесите да растат органично и да са конкурентни с помощта на базиран на ROI онлайн маркетинг. Основната услуга, която предлагаме, е контент маркетингът, а допълнително извършваме SEO одити, одити на линковете, PPC маркетинг мениджмънт и локално SEO – най-вече за клиенти, ориентирани към е-търговията и онлайн лийд генерирането.
- Какви са според Вас новите правила в маркетинга, които всеки бизнес трябва да има предвид?
- Контент маркетингът е новото правило. Точка. Всеки бизнес, който иска органичен трафик към своя уебсайт – което е и най-добрият ROI в маркетинга – сега трябва да се фокусира върху публикуването на оригинално брандирано съдържание и изграждането на общност около това съдържание чрез социалните медии.
- Вие сте един от лекторите на Management Conference 2013. Какъв ще бъде фокусът на презентацията Ви?
- Осъществяването на контент маркетинг в голяма организация е трудно. То е мултидисциплинарно и изисква процес на изпълнение и ползване на много специализирани инструменти. В презентацията си ще представя необходимите за усъвършенстването на вътрешния контент маркетинг процес, хора и инструменти.
- Защо се съгласихте да участвате като лектор в Management Conference 2013?
- Да си призная, видя ли възможност да популяризирам контент маркетинга, не се колебая да я уловя.
- Какви са според Вас предимствата, които този вид събития предлагат за бизнеса?
- Работа в мрежа и развиване на лидерски умения.
Можете да чуете лекцията на Парис Чилдрес: “The content marketing toolbox: Designing a replicable process for ROI maximization” на Management Conference 2013. Събитието ще се проведе на 22 май 2013 в София и ще бъде посветено на новите технологии и комуникации. Пълен списък на лекторите и техните теми, можете да намерите: http://mconference.bg/2013
Коментари