Гергана Кузманова: Нашият маркетинг е съвкупност от комуникацията, добрите идеи и настроението на целия екип


Гергана Кузманова: Нашият маркетинг е съвкупност от комуникацията, добрите идеи и настроението на целия екип
Снимка:

20154

Бихте ли ни разказали малко повече за себе си?

Казвам се Гергана Кузманова и съм маркетинг мениджър на хостинг компания ICN.BG. От самото създаване на компанията, аз съм част от нея. Oмъжена съм и имам дете на 2 години.

Определям себе си като доста динамичен човек и това е нещото, което ме поддържа. Не обичам да стоя на едно място, както в пряк, така и в преносен смисъл. Винаги търся хубавата страна на нещата, което ме определя като абсолютен оптимист, но това определено ме кара да поглеждам живота от розовата му страна. Чувствителна натура съм и това, в което намирам душевно равновесие, е да помагам. Включвам се в много благотворителни инициативи. Имам си, разбира се, и недостатъците, но най-хубавото е, че съм си ги открила и се опитвам да ги поправя. По професия съм програмист. Не работя като такъв и никога не съм работела, но съм част от ИТ компания.

Как съчетавате натовареното си ежедневие със семейството?

Опитвам се да давам приоритет на нещата, като за мен е много важно да поставям на преден план семейството си. За съжаление, от време на време забравям за това правило, което сама съм си наложила и се поправям.

Чувствам се доста гузна пред детето си. Винаги си мисля, че не прекарвам достатъчно време с него.

Като маркетинг мениджър ми се налага по цял ден да общувам с партньори, клиенти, което е свързано с дълги разговори. Вечер, когато се прибера вкъщи, много често не ми се говори, но се налага... В тези моменти можете да ме чуете да пея детски песнички. Всъщност може би за самите вас е по-добре да не ме чувате.

Кои инструменти от онлайн и офлайн маркетинга използвате?

Всеки един от екипа на ICN.Bg е част от маркетинга на фирмата. Ние заедно създаваме идеите и влагаме цялата си емоция в това, за да я предадем на потребителите. Нашият маркетинг е съвкупност от комуникацията, добрите идеи и настроението, което създава целият екип. Винаги се стремим да придадем стойност за потребителя. Търсим вариантите, в които да въвлечем клиента, да го направим част от инициативата ни. Като IT фирма ние сме насочени предимно към онлайн рекламните кампании и това е абсолютно разбираемо, имайки предвид, че там се намират нашите потребители. Именно онлайн стартира контактът ни с клиента, за да достигне до него офлайн.     

Една от кампаниите, които направихме по повод 8-мия рожден ден на ICN.Bg, бе онлайн конкурс за оригинален дизайн на „Най-яка geek тениска”. На всеки участник подарихме тениска, създадена от собственото му въображение. Така нашата кампания от онлайн емоция се превърна в офлайн преживяване.

Защо ICN.Bg застава зад бизнес събития като „King of Sales“ с Франк Фърнес?

Подобни събития приветстват аудитория, която е отворена към знанията, ерудирани хора, които търсят новостите. Именно това са нашите потребители, за които искаме да направим събитията по-достъпни, подпомагайки реализирането им.

За финал...

Идеята, която носи ICN.Bg, е винаги на дава на потребителите си възможността за скоростно развитие на бизнеса им. Ние винаги заставаме зад тези, които прегръщат нашата идея. Затова приятели заповядайте на второто издание на King of Sales, за да почерпите от безценния опит на Франк Фърнес.

Още от Лица


Помогнете на новините да достигнат до вас!


Радваме се, че си с нас тук и сега!

Посещавайки Expert.bg, ти подкрепяш свободата на словото.

Независимата журналистика има нужда от твоята помощ.

Всяко дарение ще бъде предназначено за неуморния екип на Expert.bg.

Банкова сметка

Име на получател: Уебграунд Груп АД

IBAN: BG16UBBS80021036497350

BIC: UBBSBGSF

Основание: Дарение за Expert.bg

Sportlive.bg
Реклама

Валути

BNB Logo
  • EUR
    1
    1.955
  • USD
    1
    1.87844
  • GBP
    1
    2.35062
  • JPY
    100
    1.21601
виж всички
Реклама

Най-четени новини


виж всички