Знаменитостите са хора като всички нас и имат интереси извън сферата си на дейност. Някои от тях дори превръщат тези интереси в бизнес, макар да имат толкова пари, че не им се налага да мръднат пръста си до края на дните си. И все пак развитието на малък бизнес може да бъде и приятно, и ползотворно занимание. Разбрали са го следните звезди:
Едуард Нортън пусна свой уебсайт за благотворителни каузи през 2010 г. Оттогава насам чрез платформата са били събрани средства за редица организации и кампании.
Ветеранът Клинт Ийстуд пък притежава ранчо в Калифорния, което е превърнал в хотел. Когато го купил през 1986 г., той му направил основен ремонт, като искал да представи различни моменти от историята на щата в интериора.
През 2011 г. Марк Уолбърг отвори ресторант заедно с братята си Дони и Пол. Заведението се казва “Уолбъргърс“, а главен готвач в него е Пол. Днес вече ресторантите са верига – има няколко в различни американски градове.
Сандра Бълок също е в ресторантьорския бизнес. Тя отвори бистро в Остин, Тексас през 2006 г. Притежава също и пекарна, цветарски магазин и фирма за кетъринг в същия град.
Популярният изпълнител и музикален продуцент Фарел Уилямс пък има компания за велосипеди на име Brooklyn Machine Works. За да промотира бизнеса си, Фарел пристигна на наградите на MTV през 2013 г. на едно от неговите колела.
Кънтри звездата Миранда Ламбърт подкрепя развитието на местни бизнеси в малки градчета и затова през 2012 г. отвори бутик в Тишоминго, Оклахома. Магазинът се нарича The Pink Pistol и е изключително успешен. Макар че се чуха призиви артикулите му да започнат да се продават онлайн, Ламбърт е категорчна, че това няма да се случи, защото отнема от преживяването да пазаруваш в истински южняшки магазин.
Коментари